Přeskočit na obsah

Rehabilitace
trochu jinak

Přicházíte ke mně proto, že se necítíte úplně fit a nemůžete se tohoto pocitu zbavit. Zjistíme společně, kde se napětí, jež Vás omezuje, ve vazivovém systému zafixovalo.

Vaše návštěva

Důležitá je skutečnost, aby Vaše návštěva nebyla Vaší ztrátou času.

Princip terapie

Prioritou je nebolestivý zásah a zklidnění Vašeho pohybového vnitřního systému.

Vaše návštěva

První návštěvu obvykle začínám kontrolou plosek nohou a sleduji jejich citlivost. Podle stavu citlivosti reflexních plošek obou Vašich nohou jsem schopen zjistit situaci pohybového aparátu. Podle Vaší akutní situace, se kterou přicházíte, mohu již reflexně docílit uvolnění napětí v těle. Po tomto určitém působení, nebo jen diagnostice, se soustředím na Vaše samotné citlivé části těla.

Techniky zasahují do vazivového systému, který ovlivňuje činnost nervů. Nervové průběhy tak určují Vaši kondici jak psychickou (Váš vjem, činnost svalů) tak fyzickou (Vaše všední činnosti).

Při rehabilitačních zákrocích je bolest vždy pod mojí i Vaší kontrolou a vyžaduje-li to situace, pak na nutný bolestivý podnět upozorním!!

Upřednostňuji komentář, kterým provázím svou činnost po celou dobu Vaší návštěvy.

Princip terapie

Princip působení na Váš organismus spočívá ve vytvoření rovnováhy hlubokého napětí v pohybovém aparátu. Tudíž, pokud přetrvává Vaše bolestivost, máte pocit, že příčina je hlouběji v těle. Nerovnováha vzniká ve vazivovém systému, který se upíná nejen na kosti. Pokud dobře aktivuji strukturu těchto vazivových spojení a propojení nejen s kostmi, potom se stabilizuje i činnost svalů jako takových. Vy potom vnímáte buď pocit úlevy nebo obnovení pohybu, protože se zároveň ovlivní struktura nervové tkáně. Pak se zlepší Váš pocit – čili přirozeně její činnost a inervace.

Na tyto stavy žádná forma masáží nepomůže. Ani tyto situace nevyřeší a nezjistí žádná lékařská ani přístrojová vyšetření!!